onsdag 14 oktober 2009

KAOS-awarder

Jag fick ju min första KAOS-award för ett tag sedan från BellaMio. Och reglerna är ju att man ska göra egna awards och skicka vidare till dem man uppskattar. Nu har jag knåpat ihop mina.
Min första KAOS-award går till Cornelia, för att hon gör så fantastiska kort med annorlunda vikningar. Sånt jag inte ens vågar mig på. Det är ett nöje att besöka hennes blogg.
Denna KAOS-award har jag skickat till Wildärtan för att hon inspirerar mig med sina fina alster och alltid är så gullig och uppmuntrande.
Denna har jag skickat till Yvonne scrapkort för att hon gör så fantastiska kort och vågar vara annorlunda. Det finns så mycket roligt på hennes blogg.

2 kommentarer:

Wildärtan sa...

Åh - så jag ska få KAOSPOST?? Vad kul! Tack snälla! *förväntansfull*

Yvonne sa...

Hej och STORT TACK för det helt underbara KAOS-kortet jag fick idag.
Du må tro jag blev glad och lite tårögd =))
Det är sååå otroligt vackert. Gillar verkligen såna kort.
Nu ska jag lägga in det i min blogg.
1000 kramar till dig//Y