måndag 7 december 2009

Bidrag till KoD på Kort i Fokus!

Fram till jul kommer vi på Kort i Fokus att köra Kort om Dagen. Alltså en tävling där man får en utmaning om dagen som man ska följa. Man har veckan på sig att ladda upp. Sedan fortsätter det veckan därpå. Fina priser väntar.
Här är utmaningen från 1:a december. Tootsie ville att vi skulle inspireras av ordet Vinter. För mig är vinter snö. Jag har torrembossat bakgrunden i Cuttlebug och glittrat till det med Stickles. Stämplade en söt snögubbe från Stämpelboden och färglade och klippte ut. Stansade ut god jul med Cuttlebug.
Den 3:e december skulle vi göra ett kort som är 10x10 cm. Här är mitt med en stämpel från October Stamps och lite blingstenar i hörnen.
Den 6:e december skulle man lifta Petra/Peus fina ängelkort. Det här är mitt bidrag, där jag använt en stämpel från October Stamps och rivit en bit från en gammal postilla och lagt bakom. Stjärnor och text har jag guldembossat. Blomman är av egen tillverkning. Cardstocken har jag sprayat med glimmer mist.

Inga kommentarer: