måndag 25 januari 2010

Nya kort!

I lördags hade jag besök av en scrapkompis och vi satt och pysslade lite med collagemotiv till kort. Nu har jag gjort färdigt de kort jag påbörjade. Så här blev de.
På detta kortet har jag använt en underbar stämpel med motiv av Ingrid Bergman som huvudmotiv och sedan stämplat lite olika runt om. Ex. vis Prima, Tim Holtz. Sen har jag dekorerat med bl a en fin bandblomma från en swap jag var med i på Svensk Scrapbooking. Tror det är BellaMio som gjort den. Passade perfekt. Några charms förstås och en egentillverkad ros. Papper från Basic Grey och 7 Gypsies.
Här har jag blandat lite stämplar från Prima, October Stamps och Tingtura. Pappren är från Basic Grey och som dekoration har jag stansat ut blommor i samma papper. Satte också dit ett par metallhörn som deko.

3 kommentarer:

Petra sa...

Mmmmm säger jag bara. Så jäkla snyggt. Färger, stämplar, dekos, upplägg. Ja, det hele. Då hade ni kul då. Alltid kul att träffa scrapkompisar eller hur?
Håller tummarna för att du kommer till Kalmar i maj. Det vore ju skitkul.
Kram på dej.
Petra

Anonym sa...

Åh,så fina kort!!
/Elisabet

Wildärtan sa...

Ah, jag har sett dem halvfärdiga live! Blev ett snyggt slutresultat oxå:-)

Tack för senast, P!!