söndag 7 mars 2010

Bidrag till StampARTics tävling!

StampARTic har en tävling på sin blogg där man ska göra ett kort efter den här skissen. Jag tyckte att skissen var fin så jag fick ihop ett alster som du kan se nedan.

Här är mitt kort efter skissen. Jag har använt en stämpel från MHSFY, papper från Basic Grey Wisteria, lite organzaband, två stora blingstenar och PearlMaker. Jag torrembossade en bit ljusblått papper och satte en pappersspets i ena änden. Texten är en biljett som jag skrivit ut.

5 kommentarer:

Wildärtan sa...

Gosh så snyggt, P!

Petra sa...

Så snyggt! Gillar även kortet du färglagt med nya distressfärgerna, väntar på att refillerna ska komma ut.
Ha en skön söndagkväll.
Kram
Petra

Lenes stempelkrok sa...

Utrolig lekkert kort!
Herlig fargevalg og nydelige detaljer:D

>Takk for at du deltar:D

Unknown sa...

herlig kort med artig motiv og løsning på skissen! Herlig!
Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn

Anonym sa...

Väldigt snyggt! Fin färgkombination och snyggt färglagt! Gillar också banden med de stora glaspärlorna på. Bra idé.
/Elisabet