måndag 9 augusti 2010

Nedräkningen har börjat!

Nu har nedräkningen på mina 100 kort innan shopping börjat.
Här är ett kort där jag lekt med olika stämplar. En söt Sarah Kay-stämpel, ankrad och höstackar är från Joanna Sheen och bladen i kanten och de små fjärilarna är från Laura Ashley. Bakgrundspappret är ett julpapper från Basic Grey, den fina fjärilscharmen vann jag i en tävling hos Scrapmoment och blommorna kommer från mina gömmor.
Detta kort har en digistämpel från Digital Two for Tuesday som motiv, bakgrundspappret är från MME och följde med en korttidning. Jag har också klippt ut blommor från pappret och dekorerat med.

3 kommentarer:

Sindra sa...

Oj! Ett sådant löfte skulle jag inte kunna hålla, så det är ingen idé att jag ens försöker ;)
Lycka till med det! Underbart kort du gjort, som vanligt!
Kramis

Petra sa...

Fina välarbetade kort. Jag är också med, ska fota nån dag sen när det INTE regnar. Men bra pysselväder är det.
Ha det gott.
Kram
Petra

Elisabet sa...

Jag håller med Sindra. Svårt att hålla det löftet :)
Korten är som vanligt jättefina!