söndag 14 november 2010

Krans och julkort!

Jag har på Svensk Scrapbooking gått med i en utmaning där man ska göra ett alster om dagen i en månads tid. Jag  började igår med denna krans som jag gjorde till vår ytterdörr när vi skulle ha gäster på fika. Kransen är av enris och jag har dekorerat den med ett fint band, lite dekorationsbär, ett par långa kanelstänger, kottar och en ros.
Idag har jag gjort två kort, den ena finns i inlägget här nedanför och sen detta julkort, som jag egentligen hade tänkt till en utmaning här på nätet, men jag var för sent ute. Man skulle göra ett kort i färgerna blått, vitt och silver. Stämpelmotivet på mitt kort kommer från October Stamps, jag har embossat en silverram på det mörkblå pappret och torrembossat snöstjärnor på silverpappret.

3 kommentarer:

Elisabet sa...

Vilken helt underbar krans!!!!

Petra sa...

Otrolig snygg krans.

Veronica Tingvall sa...

Oh vilka underbara skapelser. Om du kikar in i scraplyckans blogg så blir du nog glad :-)
KRAM/ Veronica