lördag 11 juni 2011

Kortmaterialswap hos Svensk Scrapbooking!

Jag är med i en kortmaterialswap hos Svensk Scrapbooking, som går ut på att man skickar material till ett kort (mönstrat papper och dekos) till en swappartner och hon skickar till mig. Jag fick material från Kat! och har nu gjort två kort av det. Fina papper i rosa och lila och matchande dekos. Jag fick även de utstansade fjärilarna som är jättefina. Stämplarna jag använt är Bells and whistles på det första kortet och en collagestämpel från Tuscan Rose på det andra.

7 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Kanonfina kort båda två

Sandra sa...

Underbara kort!!

Mia sa...

Jättefina kort du har gjort!!
=)

Kat! sa...

Jättefina kort...... som jag skrev på ss otroligt att du fått ihop det där när jag suttit mest och glott å grejjerna i evigheter..... jättefint verkligen :-)

Kat! sa...

jättefina kort, och som jag skrev på ss, otroligt att du fått ihop det där av grejjerna jag skickade, jag har mest suttit och glott på dem utan fantasi.... jättefina ;-)

Annika sa...

Så jättefina!!

Karin sa...

Superfina kort båda 2!
kram.