torsdag 29 september 2011

Min vecka hos MarMils!

Denna vecka har jag bloggat min vecka hos MarMils Hobby och Design. Jag har gjort tre inlägg med följande alster. Allt höstinspirerat. Mitt första alster är en höst-LO med härliga papper från MarMils. Jag har dekorerat med diverse blommor, brads och stickers.
Du ser här en närbild på chipboardbokstäverna som jag sandat kanterna på. Kolla in den söta braden med älg. Det fina lönnlövet är från ett stickersark.

Den här jättefina blomman låg också i mitt DT-paket.

Jag fortsatte med att göra ett minialbum av toarullar som jag klädde med samma fina höstpapper som jag använde på LOn ovan. Jag tryckte hål och band ihop det hela med min BIA. Jag gjorde sen tags som jag stoppade i rullarna. I änden av tagsen satte jag fina stjärnformade eyelets och en bit ripsband. Utsidan dekorerade jag med lite blommor och en jättefin trollslända i metall.



I det tredje inlägget har jag ett par kort med fina Dufex-motiv med höstkänsla. Jag har använt Laura Ashleys fina papper Love Song med fina sammetsdetaljer. 
Nästa kort har jag gjort som ett stafflikort. Papper från samma serie som kortet ovan. sen har jag använt en kantstans för att dekorera med, samt fina blommor. Inuti kortet finns underbara hydrangeablommor med sammetsyta.



Inga kommentarer: