lördag 1 oktober 2011

Shabby Chic-ramar!

Jag har gjort lite fina ramar av självtorkande lera som jag köpt på Clas Ohlson. Så himla smart och billigt, 59 kr för ett kilo. Jag har ju sett jättefina ramar av gips och sånt från Melissa Frances och flera andra, men det är svårt att hitta dem i svenska butiker och de är ju inte så billiga heller. Men så har jag ju köpt fina clearstamps från Scrapbruket i form av ramar, så jag tänkte att det kan ju inte vara så svårt att göra egna shabby chic-ramar. Här nedan ser du resultatet. De två översta har jag piffat till med guldvax. Jag tycker själv att de blev jättefina. Leran kan man ju använda till allt möjligt. Väger inte mycket heller.

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Wow hur snygga som helst

Angelica sa...

Superfina, guldvaxet var "pricken över i:et"

Ha det bra!

Åsah sa...

Så läckert!
/Åsah

Tjocka Tanten sa...

Jätte fina, vilken bra idé. Själv handlar jag mest på Apoteket och Biltema men nu får jag gå till Olssons ;)