fredag 23 december 2011

Scrapdrakens AOD dag 20, 21 och 22!

Här kommer tre bidrag på en gång till Scrapdrakens AOD!
Först var det Nita den 20:e som ville att vi skulle göra ett formkort (vilken överraskning!) men med en tvist. Man skulle också ha ett 3D-motiv på det. Jag passade på att skära ut en fin gran med min nya Silhouette Cameo! Sen satte jag på ett litet sött 3D-motiv med julklockor.

Sen var det Cia den 21:a som tyckte att vi skulle göra roliga julgransprydnader. Så jag knåpade ihop en enligt beskrivningen på bloggen och den blev så här.


Och igår, den 23:e, så var Annica som hade gjort fantastiskt vackra jultags till julklapparna. Så jag följde hennes råd och använde spillpapper som jag hade liggandes och det blev 2 st söta tags.


Det var så långt! Nu ska jag bara försöka få ihop dagens bidrag också.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Allihop är jättefina :-)
/Maria
Scrapdraken

Nita sa...

kanonfina bidrag allihopa;)
så kul att du blev överraskad över min utmaning *S*
kram Nita
medlem i Scrapdrakens A-team

Angelica sa...

Jättefint!!!!
Hoppas att tomten har en Cameo åt mej i säcken i år:)
GOD JUL!!!

cia sa...

Jättefina bidrag!
/Cia