måndag 30 januari 2012

Inramning hos Skrotboken!

Idag har vi på Skrotboken gjort alster med ramar som ihågkomst av den första ishockeymatchen som spelades i Sverige den 30 januari 1921.
Jag gjorde en layout om vår nya lilla inneboende, en liten hermelin, som bosatt sig i vår gamla hundgård, numera ombyggd till växthus. Han var så otroligt söt och orädd, och vi kunde ta massor med bilder när han sprang omkring och kollade på oss. Jag har sett små spår i snön runt växthuset även nu, så jag misstänker att han är kvar även om jag inte sett honom. Jag stämplade ramar både i pappret och runtom. Sen hade jag gjort en ram av självtorkande lera som jag duttat lite guldvax på, som jag gjorde som inramning till den lilla hermelinen. Jag dekorerade med lite blommor och lite gula rosor urklippta ur ett Primapapper.

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Två jättefina LO:n,
så söt liten besökare ni har :)