torsdag 19 januari 2012

Några nya kort!

Jag har knåpat ihop några nya kort. Mestadels födelsedagskort, det är bra att ha på lager för rätt vad det är dyker det upp nån som ska ha ett.
Det första har ett papper från Prima Moulin Rouge och en textstämpel som jag tycker passar bra till.

Detta kort har ett journalingblad från Prima som jag har satt en label från Spellbinders på, med en stämpel från JustRite Stampers som är specialgjord för att passa spellbinders.


Detta kort har jag gjort till min bror som fyller år i februari. Pappren är från Prima och 7 Gypsies. Jag har satt lite washi-tejp mellan pappren. Grattislabeln är ett papper från Prima som jag klippt ur och stämplat på. Blomman har jag gjort själv. Månadstämpeln är från Tim Holtz.


Detta kort har också Primapapper och litet journalingkort som jag stämplat Grattis på. Den fina spetsen är från Wild Orchid Craft, lika så de flesta blommorna. Den vita stora och den rosa har jag gjort själv. I hörnen har jag satt en die från Cuttlebug där jag stansat ut på alutejp. Råkade lägga den upp och ner när jag stansade, men det gjorde inget. Det blev istället en kul effekt.

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Mmmmm såna läckra kort

Kramis

Pysselfröken sa...

Så många fina kort du har gjort. Det röda är min favorit. Trevlig helg!
Kram

Angelica sa...

Jisses vad mycket fint du gör!!
Jättefina blommor.
Ha det bra!