tisdag 14 februari 2012

Snabbutmaning under alla hjärtans dag!

Malin och jag har på 100% NORR en snabbutmaning under Alla Hjärtans Dag där det gäller att göra något hjärtformat. Gå in här och kolla. Jag sponsrar med ett pris som lottas ut till dem som deltar.
Här nedan är mitt inspirationsbidrag:

Jag har gjort ett hjärtformat kort med min Cameo. Jag använde en gratisdesign som jag förstorade och gjorde som ett kort. Blommorna har jag också gjort med Cameon. Här nedan kan man se hur det ser ut öppnat.

3 kommentarer:

Bic sa...

Stiligt hjärta du gjort.

Anonym sa...

I love it!

Sindra sa...

Hejsan.
Nu har jag laddat ned Silhouette Studio och försöker sätta mig in i hur det fungerar. Så klart kikar jag in i din intressanta blogg för att lära mig och inspireras av allt du gör!

Nu en fråga. Hur gör jag för att ladda in gratisgrejer i studio?

Ha det gott!
Marianne/Sindra