fredag 23 mars 2012

Bidrag till Ett julkort i veckan!

Denna veckan hos Ett julkort i veckan ska man göra ett julkort med nåt ätbart. Jag kom att tänka på några julstämplar jag har med får, varav ett där ett får badar i risgrynsgröt. Den använde jag till mitt kort. Jag gjorde gröten mer grötig med Flower soft och färglade det hela med Tombows. Jag hittade också ett papper med polkagrisgodis på som passade till. Som dekoration använde jag en liten polkagriskäpp som jag gjort av röd och vit piprensare.

5 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint kort,
gröten ser så god ut :)

Petra sa...

Superfint kort. Så himla skönt o ha 52 julkort klara när julen kommer. Trevlig helg.
Kram

Marita Johansson sa...

Vilket jättefint julkort

Kramis

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket Julkort du bjuder på riktigt snyggt gillade det massor:)

Smärt också att börja i tid med Julkorten jag brukar få panik då jag alltid är ute i sista minuten!!!

Vilka trevliga ord du hade lämnat kvar om mina Nobless askar blev JÄTTEGLAD ska du veta:) TUSEN TUSEN TACK :)

Önskar dig en riktig trevlig lördag /helg och hoppas att solen lyser på dig:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

TinaLinn sa...

Vilken söt stämpel =) Och skoj med polkagrisstången, fiffigt!