onsdag 28 mars 2012

Ny vecka hos 100% NORR!

Denna tvåveckorsperiod hos 100% NORR är det Carina som står för utmaningen. Man ska göra ett step-card av valfri modell och till detta ha minst en hemmagjord blomma. Jag gjorde en rund modell som jag tyckte var kul. Jag har papper från Basic Grey och en söt stämpel från Sarah Kay som motiv. Jag använde en hörnstans från Martha Stewart till den nedre kanten. Blommorna har jag skurit ut med min Cameo och sedan torrembossat blombladen och lagt dem lager på lager. Även bladen har jag gjort själv.

2 kommentarer:

Sindra sa...

Åh, vad jag blir sugen på en Cameo! Jag håller på och spar till en sådan. Är den svår att förstå? Lätthanterlig? Kan den torrembossa?
Ja, du ser, jag är full av nyfikenhet och massor av frågor ;)

Ha det gott!
Kramis

Lisa-olsi sa...

Tufft och fint kort,
kul med ett runt kort.
Sarahs stämplar är ju så fina.
Ha en fortsatt Glad Påsk :)