fredag 22 juni 2012

Art Journal!

Jag hittade, via ett tips på Svensk Scrapbooking, en rolig sida med utmaningar för Art Journal (Art Journal Café), så den nappade jag på. Man skulle göra en sida med vissa färger, aprikos, ljusgrön, halmgul, ljusbrun och turkos. Så här blev min sida. Jag har använt en del mister, lite distressdynor, olika masker och punchinella. Sen har jag även använt en stämpel från Sweet Pea och en bakgrundsstämpel från Prima. Jag har doodlat lite och skrivit text med svart tuschpenna och limmat dit lite textrutor.

I found a really nice blog with challenges for Art Journal, Art Journal Café, so I wanted to make a contribution. You should use  some specific colours in your art. So here is my page. I have used different mists, distress inks, masks and some stamps. I made some doodling and text myself with a black marker.



3 kommentarer:

france papillon sa...

and your page turned out gorgeous! also love the journaling, so well fitting the rest of the page!
thanks for playing with us at Art Journal Café :)
france, one of the frappuccinos

Lulu Berlue sa...

Beautiful ! I just wish I could draw like you do !!!!
Hope to see you soon on AJC ;-)
Lulu

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity sa...

Your page is soooo beautiful. Like it very much.
Lovely greet and nice weekend
Marja
(marjascreativity)