torsdag 23 augusti 2012

Några beställningskort med Cameons hjälp!

Jag har gjort några beställningskort och använt Cameon till att skriva ut text med skugga till.
Först ett dopkort med bild på dopbarnet och rosa skulle det vara, och det blev det. :D Det söta rosa pappret är från Pink Paislee och blomman gjorde jag själv av lite spillpapper.


Sen har jag gjort ett konfirmationskort. Lite sent på säsongen kan man tycka, men killen som skulle ha det har varit på konfirmationsläger i sommar och konfirmerades nu. Där använde jag Stampscapes lilla kyrka, vilket jag tyckte passade bra och Vilda Stamps text. Till detta kortet har texten stansats ut med Cuttlebug.


Till sist ett bröllopskort till ett bröllop som ska vara nu i helgen. Jag använde papper från Websters och några spellbinders till mittenlabeln. Stämplarna är från October Stamps och Reprint. Texterna och rosen är gjorda med Cameon.


På insidan gjorde jag en liten ficka där jag stack ner ett kuvert, för beställaren skulle ge pengar. Jag stämplade också ett par fina ringar från October Stamps som jag embossade med guldpulver. Sen gjorde jag några labels med Cuttlebugen och stämplade en hälsning. Den stämpeln är från Inkido.



1 kommentar:

Marita Johansson sa...

3 Jättefina kort

Kraaaaaam