fredag 10 augusti 2012

Stampscapesswap!

Vi har haft en swap med Stampscapes i Yahoo-gruppen som jag är med i. I juli var temat "anything goes" alltså vad som helst. Så jag gjorde nåt lite annorlunda. Jag skar ut staket och grind med Cameon och stämplade ett motiv med Stampscapes och satte fast det på ett 6x6 papper från Maja Design. Det jättefina staketet med grinden kommer från Monikas hemsida med skärfiler. Helt fantastiska designs som finns där.
Här är mitt kort, först stängt sen öppet.


I utbyte fick jag nedanstående kort från en tjej i Texas. Roligt nog har vi använt samma stugstämpel, fast i olika storlek.


4 kommentarer:

Mia sa...

helt ljuvligt!! som vanligt!
kramizz

Angelica sa...

Jättesnyggt!!
Hur mysigt som helst med staketet.
Ha det gott1

Carola sa...

Åh maj gadd så snyggt! Du är verkligen duktig!

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort, läckert med grinden.
Kortet du fick är också jättefint.