onsdag 19 september 2012

September månads Stampscapesswap!

Här är kortet jag gjorde till den senaste Stampscapes-swapen vi hade i Yahoo-gruppen Stampscapes II. Temat var valfritt så jag och min swappartner Mirjam i Holland bestämde att vi skulle göra kort till varandra med bakgrunder gjorda med brayer. Så här blev mitt kort. Jag har inte världens bästa stämpeldynor till just brayering men jag använde några Brilliance-dynor jag hade i blått och plommon.

Mirjam som gör rätt mycket brayering gjorde detta jättefina kort till mig.

Nästa månad blir spännande tycker jag, eftersom vi ska använda ett foto som jag tagit som bakgrund till Stampscapesstämpling. Blir jättekul att se de olika alstren.


2 kommentarer:

Mikaela sa...

ohhh jösses vilket vackert kort!!! jag tror jag börjar gilla blått mer o mer :)

Inger Harding sa...

Takk for at du deltar i min blog Giveaway :)
LYKKE TIL!
♥ klem, Inger