söndag 14 oktober 2012

Några beställningskort!

Jag visar ett par beställningskort jag gjort.
Först ett kort till Lars som skulle disputera i Uppsala. Jag fick beställningen av hans far med några timmar till godo, så det blev inte mycket tid att vinka på. Jag hittade en lämplig bild på nätet som jag maskade ihop med en trave böcker och skrev sen lite relevanta uttryck ovanför. Kollade upp uttrycken på nätet först.

Sen ett kort till min väninnas svärson som fyller 50 år nu i oktober. Hon skickade massor med bilder till mig och hade massor med idéer vad som kunde vara med på kortet, så det var inte lätt åt det hållet istället. Jag fick i alla fall med en hel del och hon var mycket nöjd.


3 kommentarer:

Cornelia sa...

Läckert disputationskort! Jättefin bild och snyggt med de där uttrycken. Jag fattar ju inget... *S* men fint blev det.

Det är ju också såååå festligt att världen är så liten att du och jag råkar göra kort till samma person! Jag känner honom inte alls, gör du?

Ha det allra bäst!

eWa sa...

Så roligt och trevligt där är med så personliga kort !

Mia sa...

Superfint!!
Gillar verkligen det översta speciellt!!
Du är så himla duktig!
Kramizz!