lördag 13 april 2013

Nya alster för MarMils!

Här kommer några nya alster som jag gjort för MarMils blogg.
Först några våriga servettringar, med fina blommiga papper och dekorationer. Jag har använt tomma toarullar till själva ringarna, delat dem i två och sedan klätt dem med papper. Limmat ett fint band runt och sedan stansat ut blommor ur mönstrat papper och satt ihop dem med mindre blommor och bling i mitten. Så enkelt är det att fixa lite fint till vårbordet.

Sedan har jag gjort några gratulationskort. Det första till en som fyller 30 år, med en fin Dufex-topper i 3D. Jag har dekorerat med lite chipboards och bling. Passar bra ihop med servettringarna här ovan.


Sen har jag gjort ett barnkort av ett supergulligt Nalle Puh-papper som jag fick i DT-paketet. Jag gjorde det som ett stafflikort och dekorerade väldigt sparsamt för att inte skymma det söta pappret.



1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Många fina alster

Kraaaaaam